Üzenetet küldünk és kapunk, táncolunk...

Tavaszi ATS® workshop sorozat 3. epizódja...

Érzetek, kérdések : Repül az idő! Miért érzem én ezt? Itt biztonságban vagyok? Hogy is vagyok én ezzel a mozdulattal ? Miért is sietem el a mozgásomban egyes részeket? De miért is sietek?  Miért nem merem lekövetni a vezetőmet, miért szeretem követni a vezető táncosomat? Mit ad ez nekem ?
Hová szeretnék eljutni ? Mit érzek a testemről amikor táncolok? Még nem megy ez az oldódás, miért is ? Feloldottam !

Így kommunikálunk együtt táncunk közben. Figyelve az elsajátítandó mozdulatokat, figyelve egymásra, de ezen keresztül figyelve önmagunkra. Nem újdonság hiszen a nonverbális kommunikáció "régi" ismert dolog.
Amikor egy biztonságos, empatikus  környezetben táncolunk, gyakoroljuk a mozdulatokat a táncot és gyakoroljuk  az önmagunk felé vezető lépéseket is.
Ha itt táncunk közben ráismerünk valami olyan érzésre, vagy felszínre kerül ami a hétköznapi életben is foglalkoztat, elakadást okoz , máris közelebb jutottam önmagamhoz. Ha közelebb jutok önmagamhoz már más lesz a kontaktus a társaimhoz.
Hálás vagyok hogy együtt táncolunk, hogy társak vesznek körül, hogy haladok az ő segítségükkel, hogy el tudom fogadni a mosolyukat, egy TERET alkotunk .
Az ilyen egy térben, pedig megszűnik az idő, csak jelenlét van , egymásra hangolódás, öröm érzet,  FLOW.


Joós Judit

Megjegyzések